Забыли пароль? Регистрация Войти Все объявления Добавить объявление Оформить подписку Блокнот RSS
Все застройщики
Интересные предложения

 
   Поиск объявлений
Я хочу:
Тип:
от: до: Площадь:
от: до: Цена:
Область:
 
  Статьи  
Ипотечные программы
Ипотечные программы   →  Ипотечная программа от ООО "АРТЕМ-БАНК"
 
Размер шрифта:   Decrease font Enlarge font       Версия для печати print
7 Октября, 2007

Програма „Кредитування фізичних осіб на придбання житла на первинному та вторинному ринках

Програма „Кредитування фізичних осіб на придбання житла на первинному ринку” (ЗАТ „Київсоцбуд”)
ТОВ „АРТЕМ-БАНК”

Загальні умови кредитування:

Потенційні позичальники повинні бути резидентами України та мати відмітку в паспорті про реєстрацію (прописку); Потенційні позичальники повинні мати співвідношення доходів і витрат достатнє для здійснення виплат по кредиту та відсотках; Вік потенційного позичальника від 21 до 55 років; Кредити надаються для придбання квартир, що будуються ЗАТ „Київсоцбуд”; Кредити надаються в національній валюті, доларах США, євро; Порядок погашення кредиту та процентів ануїтетними платежами (рівний по сумі щомісячний платіж по кредиту, що включає в себе суму нарахованих процентів за користування кредитом та суму часткового погашення кредиту) щомісячно, відсотки нараховуються щомісячно на фактичний залишок заборгованості по кредиту;інших варіантів погашення кредиту програма не передбачає; Забезпеченням повернення кредиту є застава майнових прав на житло, що будується, договір застави посвідчується нотаріально, після закінчення будівництва та оформлення правовстановлюючих документів на квартиру та їх державної реєстрації укладається договір іпотеки квартири (або інше нерухоме майно);
Обов’язкове страхування квартири від ризиків випадкового знищення, випадкового пошкодження або псування на умовах погоджених з банком та за рахунок позичальника (проводиться ЗАТ «Страхова компанія «Артем» на користь банку на строк дії кредитного договору).

Базові умови кредитування:

Строк користування кредитом від 1 до 20 років (з можливістю дострокового погашення без застосування штрафних санкцій); Початковий внесок за рахунок власних коштів позичальника – не менше 25% вартості квартири, що будується; Сума кредиту – не більше 75% від вартості квартири, що будується; Плата по кредитному договору: фіксована процентна ставка

Строк кредиту

UAH, %

USD, %

EUR, %

до 5 років

18,50

13,00

12,50

до 10 років

---

13,00

12,50

до 20 років

---

---

12,50

Для одержання кредиту позичальник надає такі документи:

Заява та анкета за формою банку; Паспорт громадянина України позичальника; Довідка про присвоєння ідентифікаційного номеру; Довідка з місця роботи про посаду і доходи, що одержав позичальник за останній рік (з розбивкою помісячно); Копія трудової книжки завірена відділом кадрів; Документи, що підтверджують інші доходи Позичальника; Паспорт та довідка про присвоєння ідентифікаційного номеру дружини (чоловіка) і свідоцтво про шлюб (ці документи надаються у випадку, якщо позичальник перебуває в шлюбі); Проект договору про пайову участь в будівництві житлового будинку / проект договору про участь у фонді фінансування будівництва (ФФБ). При наявності у позичальника неповнолітніх дітей – свідоцтво про народження, довідка про присвоєння ідентифікаційного номера, довідка про місце їх реєстрації; Інші необхідні документи (на вимогу Банку).

Якщо позичальник фізична особа - суб’єкт підприємницької діяльності:

Свідоцтво про державну реєстрацію фізичної особи - суб’єта підприємницької діяльності; Свідоцтво про сплату єдиного податку; Декларації про прибуток за звітні періоди минулого року та всі звітні періоди поточного року; Звіти суб’єкта малого підприємництва за звітні періоди минулого року та всі звітні періоди поточного року; Копія книги обліку доходів/витрат за останній рік; Довідка з податкової інспекції за місцем реєстрації про відсутність заборгованості перед бюджетом по обов’язковим платежам.

Для участі у програмі необхідно:

Звернутися до ЗАТ „Київсоцбуд”, визначитися з об’єктом інвестування; Надати до банку повний пакет документів; Після одержання позитивного рішення банку щодо кредитування укласти з ЗАТ „Київсоцбуд” договір про пайову участь в будівництві житлового будинку (або з управителем ФФБ договір про участь у ФФБ), сплатити власний внесок через ТОВ „АРТЕМ-БАНК”, укласти договір застави з банком, після чого ви отримаєте кредитні кошти.

Витрати, пов’язані з наданням кредиту:

Страхування – страховий тариф 0,25% вартості квартири щорічно після завершення будівництва до повного погашення кредиту (згідно діючих тарифів ЗАТ «Страхова компанія «Артем»); Нотаріальне оформлення договору іпотеки та державне мито - одноразово в день укладення договору іпотеки (згідно діючих тарифів приватних нотаріусів м.Києва); Комісія за перерахування коштів до ФФБ – до 1% від суми кредиту – одноразово в день укладення кредитного договору (згідно даної програми); Витрати на оформлення документів, що підтверджують право власності на квартиру, та отримання витягу з реєстру прав власності нерухомого майна. комісія за відкриття поточного рахунку – 5,00 грн (одноразово, згідно Протоколу тарифного комітету ТОВ «АРТЕМ-БАНК» № 76 від 04.04.2007р.); комісія за обслуговування кредитної заборгованості – 0,15% від суми наданого кредиту – щомісячно (згідно Протоколу тарифного комітету ТОВ «АРТЕМ-БАНК» № 76 від 04.04.2007р.); Додаткова інформація за тел. 486-70-93 (кредитний відділ ТОВ „АРТЕМ-БАНК”)

Придбання житла на первинному ринку ТОВ «ЕНЕРГІЯ»
Інформацію оновлено 13.08.2007 р.

Програма „Кредитування фізичних осіб на придбання житла на первинному ринку” (ТОВ «ЕНЕРГІЯ»)
ТОВ „АРТЕМ-БАНК”

Загальні умови кредитування:

Потенційні позичальники повинні бути резидентами України та мати відмітку в паспорті про реєстрацію (прописку); Потенційні позичальники повинні мати співвідношення доходів і витрат достатнє для здійснення виплат по кредиту та відсотках; Вік потенційного позичальника від 21 до 55 років; Кредити надаються для придбання котеджів, що будуються ТОВ „ЕНЕРГІЯ”; Кредити надаються в національній валюті, доларах США, євро; Порядок погашення кредиту та процентів ануїтетними платежами (рівний по сумі щомісячний платіж по кредиту, що включає в себе суму нарахованих процентів за користування кредитом та суму часткового погашення кредиту) щомісячно, відсотки нараховуються щомісячно на фактичний залишок заборгованості по кредиту; Забезпеченням повернення кредиту є застава майнових прав на житло, що будується, договір застави посвідчується нотаріально, після закінчення будівництва та оформлення правовстановлюючих документів на котедж та його державної реєстрації укладається договір іпотеки котеджу, після оформлення правовстановлюючих документів на земельну ділянку, на якій розташований відповідний котедж, укладається договір іпотеки земельної ділянки (або інше нерухоме майно); інших варіантів погашення кредиту програма не передбачає;
Обов’язкове страхування предмету іпотеки від ризиків випадкового знищення, випадкового пошкодження або псування на умовах погоджених з банком та за рахунок позичальника (проводиться ЗАТ «Страхова компанія «Артем» на користь банку на строк дії кредитного договору).

Базові умови кредитування:

Строк користування кредитом від 1 до 10 років (з можливістю дострокового погашення без застосування штрафних санкцій); Початковий внесок за рахунок власних коштів позичальника – не менше 30% вартості котеджу, що будується; Сума кредиту – не більше 70% від вартості котеджу; Плата по кредитному договору: фіксована процентна ставка

Строк кредиту

UAH, %

USD, %

EUR, %

до 6 років

18,50

13,00

12,50

до 10 років

---

---

12,50

Для одержання кредиту позичальник надає такі документи:

Заява та анкета за формою банку; Паспорт громадянина України позичальника; Довідка про присвоєння ідентифікаційного номеру; Довідка з місця роботи про посаду і доходи, що одержав позичальник за останній рік (з розбивкою помісячно); Копія трудової книжки завірена відділом кадрів; Документи, що підтверджують інші доходи Позичальника; Паспорт та довідка про присвоєння ідентифікаційного номеру дружини (чоловіка) і свідоцтво про шлюб (ці документи надаються у випадку, якщо позичальник перебуває в шлюбі); Проект договору про участь у фонді фінансування будівництва (ФФБ). При наявності у позичальника неповнолітніх дітей – свідоцтво про народження, довідка про присвоєння ідентифікаційного номера, довідка про місце їх реєстрації; Інші необхідні документи (на вимогу Банку)

Якщо позичальник фізична особа - суб’єкт підприємницької діяльності:

Свідоцтво про державну реєстрацію фізичної особи - суб’єта підприємницької діяльності; Свідоцтво про сплату єдиного податку Декларації про прибуток за звітні періоди минулого року та всі звітні періоди поточного року; Звіти суб’єкта малого підприємництва за звітні періоди минулого року та всі звітні періоди поточного року; Копія книги обліку доходів/витрат за останній рік; Довідка з податкової інспекції за місцем реєстрації про відсутність заборгованості перед бюджетом по обов’язковим платежам.

Для участі у програмі необхідно:

Звернутися до ТОВ „ЕНЕРГІЯ”, визначитися з об’єктом інвестування; Надати до банку повний пакет документів; Після одержання позитивного рішення банку щодо кредитування укласти з управителем ФФБ (ТОВ „АРТЕМ-БАНК”) договір про участь у ФФБ, сплатити власний внесок через ТОВ „АРТЕМ-БАНК”, укласти договір застави з банком, після чого кредитні кошти будуть перераховані в якості оплати за котедж.

Витрати, пов’язані з наданням кредиту:

Страхування – страховий тариф 0,25% вартості котеджу та 0,1% вартості земельної ділянки після завершення будівництва та оформлення правовстановлюючих документів щорічно до повного погашення кредиту (згідно діючих тарифів ЗАТ «Страхова компанія «Артем»); Нотаріальне оформлення договору іпотеки та державне мито - одноразово в день укладення договору іпотеки (згідно діючих тарифів приватних нотаріусів м.Києва); Комісія за перерахування коштів до ФФБ – до 1% від суми кредиту – одноразово в день укладення кредитного договору (згідно даної програми); Витрати на оформлення документів, що підтверджують право власності на котедж та земельну ділянку, та отримання документів необхідних для оформлення іпотеки (витяг з реєстру прав власності нерухомого майна, експертна оцінка земельної ділянки, довідка управління земельних ресурсів про наявність/відсутність кадастрових обмежень). комісія за відкриття поточного рахунку – 5,00 грн (одноразово, згідно Протоколу тарифного комітету ТОВ «АРТЕМ-БАНК» № 76 від 04.04.2007р.); комісія за обслуговування кредитної заборгованості – 0,15% від суми наданого кредиту – щомісячно (згідно Протоколу тарифного комітету ТОВ «АРТЕМ-БАНК» №76 від 04.04.2007р.);

Додаткова інформація за тел. 486-70-93 (кредитний відділ ТОВ „АРТЕМ-БАНК”).



Придбання нерухомого майна на вторинному ринку
Інформацію оновлено 13.08.2007 р.

Програма „Кредитування фізичних осіб на придбання нерухомого
майна на вторинному ринку” ТОВ „АРТЕМ-БАНК”

Загальні умови кредитування:

Потенційні позичальники повинні бути резидентами України; Потенційні позичальники повинні мати співвідношення доходів і витрат достатнє для здійснення виплат по кредиту та процентах; Вік потенційного позичальника від 21 до 50 років; Кредити надаються в національній валюті, доларах США, євро; Порядок погашення кредиту та процентів ануїтетними платежами (рівний по сумі щомісячний платіж по кредиту, що включає в себе суму нарахованих процентів за користування кредитом та суму часткового погашення кредиту) щомісячно, відсотки нараховуються щомісячно на фактичний залишок заборгованості по кредиту; інших варіантів погашення кредиту програма не передбачає;
Операція купівлі-продажу оформлюється в банку, позичальник надає довіреність представнику банка на реєстрацію договору купівлі-продажу в БТІ та отримання довідки-характеристики для застави, оригінал договору купівлі-продажу квартири до часу оформлення іпотеки зберігається в банку; Забезпеченням повернення кредиту є іпотека нерухомості (житлового нерухомого майна. Що купується за рахунок кредитних коштів, розташованого в м.Києві), договір іпотеки посвідчується нотаріально;
Обов’язкове страхування квартири від ризиків випадкового знищення, випадкового пошкодження або псування на умовах погоджених з банком та за рахунок позичальника.

Базові умови кредитування:

Строк користування кредитом від 1 до 6 років (з можливістю дострокового погашення без застосування штрафних санкцій); Початковий внесок за рахунок власних коштів позичальника – не менше 30% вартості нерухомого майна; Сума кредиту до 70% від оціночної вартості житлового нерухомого майна Плата по кредитному договору: фіксована процентна ставка

Строк кредиту

UAH, %

USD, %

EUR, %

до 6 років

18,50

13,00

12,50

Для одержання кредиту позичальник надає такі документи:

Заява та анкета за формою банку; Паспорт громадянина України позичальника; Довідка про присвоєння ідентифікаційного номеру; Довідка з місця роботи про посаду і доходи, що одержав позичальник за останній рік (з розбивкою помісячно); Копія трудової книжки завірена відділом кадрів; Документи, що підтверджують інші доходи Позичальника; Паспорт та довідка про присвоєння ідентифікаційного номеру дружини (чоловіка) і свідоцтво про шлюб (ці документи надаються у випадку, якщо позичальник перебуває в шлюбі). Нотаріально завірена згода чоловіка або дружини на передачу у заставу житлового нерухомого майна; При наявності у позичальника неповнолітніх дітей – свідоцтво про народження, довідка про присвоєння ідентифікаційного номера, довідка про місце їх реєстрації; Інші необхідні документи (на вимогу Банку)

Якщо позичальник фізична особа - суб’єкт підприємницької діяльності:

Свідоцтво про державну реєстрацію фізичної особи - суб’єта підприємницької діяльності; Свідоцтво про сплату єдиного податку; Декларації про прибуток за звітні періоди минулого року та всі звітні періоди поточного року; Звіти суб’єкта малого підприємництва за звітні періоди минулого року та всі звітні періоди поточного року; Копія книги обліку доходів/витрат за останній рік; Довідка з податкової інспекції за місцем реєстрації про відсутність заборгованості перед бюджетом по обов’язковим платежам.

Продавцем нерухомості до банку подаються наступні документи:

Паспорт громадянина України; Довідка про присвоєння ідентифікаційного номеру; Паспорт та довідка про присвоєння ідентифікаційного номеру дружини (чоловіка) і свідоцтво про шлюб (ці документи надаються у випадку, якщо продавець перебуває в шлюбі); Договір купівлі-продажу нерухомого майна; Технічний паспорт на об’єкт нерухомості; Довідка-характеристика БТІ на відчудження; Довідка з паспортного відділу (форма №3) про зареєстрованих осіб (домова книга); Довідка з ЖЕКу про відсутність заборгованості по квартплаті та іншим комунальним платежам. Експертна оцінка нерухомого майна згідно Закону України “Про оцінку майна, майнових прав та професійну оціночну діяльність в Україні” від 12.07.2001р. (проводиться незалежним експертом, рекомендованим банком).

Для участі у програмі необхідно:

Визначитися з об’єктом купівлі; Надати до банку повний пакет документів; Після одержання позитивного рішення банку щодо кредитування в приміщенні банку (адреса: м. Київ, вул. Артема, 103) укласти договір купівлі-продажу нерухомості, кредитний договір, зареєструвати належним чином договір купівлі-продажу нерухомості у встановленому законодавством порядку.

Витрати пов’язані з наданням кредиту та укладенням договору іпотеки:

Страхування – страховий тариф 0,25% вартості житлового нерухомого майна щорічно до повного погашення кредиту (згідно діючих тарифів ЗАТ «Страхова компанія «Артем»); Нотаріальне оформлення договору іпотеки та державне мито - одноразово в день укладення договору іпотеки житлового нерухомого майна (згідно діючих тарифів приватних нотаріусів м.Києва); Витрати на оформлення документів, що підтверджують право власності на житлове нерухоме майно, та отримання витягу з реєстру прав власності нерухомого майна. комісія за відкриття поточного рахунку – 5,00 грн (одноразово, згідно Протоколу тарифного комітету ТОВ «АРТЕМ-БАНК» № 76 від 04.04.2007р.); комісія за обслуговування кредитної заборгованості – 0,15% від суми наданого кредиту – щомісячно (згідно Протоколу тарифного комітету ТОВ «АРТЕМ-БАНК» № 76 від 04.04.2007р.);

Витрати пов’язані з укладенням договору купівлі-продажу нерухомого майна:

Оплата нотаріальних послуг, державне мито та податок (згідно діючих тарифів приватних нотаріусів м.Києва); Збір до Пенсійного фонду – 1% від договірної (оціночної) житлового нерухомого майна (згідно Законодавства України);

Програма „Кредитування фізичних осіб на придбання нежитлового нерухомого майна
на вторинному ринку” ТОВ „АРТЕМ-БАНК”

Загальні умови кредитування:

Потенційні позичальники повинні бути резидентами України; Потенційні позичальники повинні мати співвідношення доходів і витрат достатнє для здійснення виплат по кредиту та процентах; Вік потенційного позичальника від 21 до 50 років; Кредити надаються в національній валюті, доларах США, євро; Порядок погашення кредиту та процентів ануїтетними платежами (рівний по сумі щомісячний платіж по кредиту, що включає в себе суму нарахованих процентів за користування кредитом та суму часткового погашення кредиту) щомісячно, відсотки нараховуються щомісячно на фактичний залишок заборгованості по кредиту; інших варіантів погашення кредиту програма не передбачає; Операція купівлі-продажу оформлюється в банку, позичальник надає довіреність представнику банка на реєстрацію договору купівлі-продажу в БТІ та отримання довідки-характеристики для застави, оригінал договору купівлі-продажу нежитлового нерухомого майна до часу оформлення іпотеки зберігається в банку; Забезпеченням повернення кредиту є іпотека нерухомості (нежитлового нерухомого майна, що купується за рахунок кредитних коштів, розташованого в м.Києві), договір іпотеки посвідчується нотаріально; Обов’язкове страхування нерухомого майна від ризиків випадкового знищення, випадкового пошкодження або псування на умовах погоджених з банком та за рахунок позичальника.

Базові умови кредитування:

Строк користування кредитом від 1 до 6 років (з можливістю дострокового погашення без застосування штрафних санкцій); Початковий внесок за рахунок власних коштів позичальника – не менше 50% вартості нерухомого майна; Плата по кредитному договору:
фіксована процентна ставка

Строк кредиту

UAH, %

USD, %

EUR, %

до 6 років

18,50

13,00

12,50

Сума кредиту до 50% від оціночної вартості нежитлового приміщення

Для одержання кредиту позичальник надає такі документи:

Заява та анкета за формою банку; Паспорт громадянина України позичальника; Довідка про присвоєння ідентифікаційного номеру; Довідка з місця роботи про посаду і доходи, що одержав позичальник за останній рік (з розбивкою помісячно); Копія трудової книжки завірена відділом кадрів; Документи, що підтверджують інші доходи Позичальника; Паспорт та довідка про присвоєння ідентифікаційного номеру дружини (чоловіка) і свідоцтво про шлюб (ці документи надаються у випадку, якщо позичальник перебуває в шлюбі). Нотаріально завірена згода чоловіка або дружини на передачу під заставу нежитлового нерухомого майна; При наявності у позичальника неповнолітніх дітей – свідоцтво про народження, довідка про присвоєння ідентифікаційного номера, довідка про місце їх реєстрації; Інші необхідні документи (на вимогу Банку)

Якщо позичальник фізична особа - суб’єкт підприємницької діяльності:

Свідоцтво про державну реєстрацію фізичної особи - суб’єта підприємницької діяльності Свідоцтво про сплату єдиного податку Декларації про прибуток за звітні періоди минулого року та всі звітні періоди поточного року; Звіти суб’єкта малого підприємництва за звітні періоди минулого року та всі звітні періоди поточного року Копія книги обліку доходів/витрат за останній рік; Довідка з податкової інспекції за місцем реєстрації про відсутність заборгованості перед бюджетом по обов’язковим платежам.

Продавцем нерухомості (нежитлового приміщення) до банку подаються наступні документи:

Паспорт громадянина України; Довідка про присвоєння ідентифікаційного номеру; Паспорт та довідка про присвоєння ідентифікаційного номеру дружини (чоловіка) і свідоцтво про шлюб (ці документи надаються у випадку, якщо продавець перебуває в шлюбі); Документи, що підтверджують право власності на майно (свідоцтво про власність, договір купівлі-продажу, міни, дарування, розпорядження вищестоящого органу, план приватизації). Довідка-характеристика БТІ встановленої форми. Довідка з паспортного відділу (форма №3) про зареєстрованих осіб (домова книга); Довідка з ЖЕКу про відсутність заборгованості по квартплаті та іншим комунальним платежам. Технічний паспорт на об’єкт нерухомості або паспорт БТІ чи виписка з паспорта з експлікаціями, по поверховими планами споруди. Документ на право користування чи власності земельною ділянкою (державний акт про землекористування чи власність, договір оренди земельної ділянки, декларація про право користування земельною ділянкою та ін.) із зазначенням меж ділянки. Експертна оцінка предмету застави згідно Закону України “Про оцінку майна, майнових прав та професійну оціночну діяльність в Україні” від 12.07. 2001р. (за погодженням з банком). Виписка з балансу про балансову вартість нерухомості.

Для участі у програмі необхідно:

Визначитися з об’єктом купівлі; Надати до банку повний пакет документів; Після одержання позитивного рішення банку щодо кредитування в приміщенні банку (адреса: м. Київ, вул. Артема, 103) укласти договір купівлі-продажу нерухомості, кредитний договір, зареєструвати належним чином договір купівлі-продажу нерухомості у встановленому законодавством порядку.

Витрати пов’язані з наданням кредиту та укладенням договору іпотеки:

Страхування – страховий тариф 0,25% оціночної вартості нежитлового нерухомого майна щорічно до повного погашення кредиту (згідно діючих тарифів ЗАТ «Страхова компанія «Артем»); Нотаріальне оформлення договору іпотеки та державне мито - одноразово в день укладення договору іпотеки нерухомого майна (згідно діючих тарифів приватних нотаріусів м.Києва); Витрати на оформлення документів, що підтверджують право власності на нежитлове нерухоме приміщення, та отримання витягу з реєстру прав власності нерухомого майна. комісія за відкриття поточного рахунку – 5,00 грн (одноразово, згідно Протоколу тарифного комітету ТОВ «АРТЕМ-БАНК» № 76 від 04.04.2007р.); комісія за обслуговування кредитної заборгованості – 0,15% від суми наданого кредиту – щомісячно (згідно Протоколу тарифного комітету ТОВ «АРТЕМ-БАНК» № 76 від 04.04.2007р.);

Витрати пов’язані з укладенням договору купівлі-продажу нерухомого майна:

Оплата нотаріальних послуг, державне мито та податок (згідно діючих тарифів приватних нотаріусів м.Києва); Збір до Пенсійного фонду – 1% від договірної (оціночної) нежитлового нерухомого майна (згідно Законодавства України);

Додаткова інформація за тел. 486-70-93 (кредитний відділ ТОВ „АРТЕМ-БАНК”)


Версия для печати print       Добавить комментарий print

  Новый комментарий:
:
:
:
  В тему:   Разделы этажа:   Ещё новости на нашем этаже:  
 
Not found
Контакты   Rambler's Top100 bigmir)net TOP 100